Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 03:42 - Багата за Парис Хилтън: Не е много хубава
Автор: dyanarosi Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8747 Коментари: 8 Гласове:
34

Последна промяна: 05.05.2013 23:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




hotnews

Багата разказа, че по време на престоя си в Лас Вегас, е видял отблизо Парис Хилтън, тъй като двамата се забавлявали в една и съща дискотека.

"Когато бях във Вегас, на един рожден ден в една дискотека, до нас беше Парис Хилтън", започна разказа си Благой, на което Никол побърза да попита: "Хубава ли е?". "Не много", беше краткият отговор на ММА боецът, пише bliasak.bg.

image

image
"Точно тогава я заключиха за наркотици с приятеля й, през същата вечер", продължи разказа си Багата. "Надута ли е?", любопитството на Никол не приключи. "Е, беше с охрана там. Аз не съм я гледал, какво да я гледам. Аз си тръгнах, а на другия ден се разбра, че са я хванали с наркотици", довърши разказа си Благой Иванов. 


Домът на Парис Хилтън

Вижте красавицата Меган Фокс преди години







Гласувай:
35



1. dyanarosi - Много интересен постинг!zsa Чак ...
18.11.2012 14:00
анонимен написа:
Много интересен постинг!zsa

Чак за много незнам, но благодаря.
цитирай
2. dyanarosi - анонимен,
18.11.2012 14:42
това в края на коментарът ти някакви инициали ли са? Съжалявам нищо не ми говорят. Ако се познаваме не сетих кой си.
цитирай
3. ckarlet - Със сигурност Благой Иванов среща ...
18.11.2012 16:50
Със сигурност Благой Иванов среща много известни личности .
цитирай
4. dyanarosi - вярно е ;)
18.11.2012 18:23
ckarlet написа:
Със сигурност Благой Иванов среща много известни личности .

цитирай
5. staler - прао е момчето, таа скумрия е без...
19.11.2012 01:14
прао е момчето,таа скумрия е безцветна като маьонеза.
цитирай
6. podvodni - Ами прав е Багата. Има много по-к...
19.11.2012 01:51
Ами прав е Багата. Има много по-красиви жени.
цитирай
7. dyanarosi - прао е момчето, таа скумрия е без...
19.11.2012 09:44
staler написа:
прао е момчето,таа скумрия е безцветна като маьонеза.

Има си качества като например голямо състояние :)))
цитирай
8. dyanarosi - Ами прав е Багата. Има много по-к...
19.11.2012 09:44
podvodni написа:
Ами прав е Багата. Има много по-красиви жени.

Аз се въздържам от мнение, че ще ме обвинят в женска завист ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dyanarosi
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 55116
Постинги: 7
Коментари: 54
Гласове: 488
Архив